سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

سلام، کلیپی بسیار زیبا با عنوان "درد دلی با امام رضا(ع)" .

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید، واقعا تاثیرگذاره.

در ضمن، اگه دوست داشتید یه صلوات هم واسه سلامتی امام خامنه ای (مدظله العالی) بفرستید.

منتظر نظرات شما هستم. 

برای دانلود این کلیپ زیبا که به مدت 3 دقیقه و با فرمت mp4 هست، روی گزینه دانلود کلیک کنید.

 

دانلود




موضوع مطلب : کلیپ, تصویری, امام رضا (ع), دانلود

ارسال شده در: سه شنبه 91 اسفند 15 :: 12:28 صبح :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 177012