سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

بعضی ها انقلاب را فرزند معنوی خودشان می دانند.
بعضی ها زنده بودن انقلاب را مدیون زنده بودن خودشان می دانند.

بعضی ها فکر می کنند چون پیش از انقلاب مبارزه کرده اند، زندان رفته اند و شکنجه شده اند، همه انقلاب مال آنها، خانواده و فرزندانشان است.
بعضی ها از اسمش خجالت می کشند، ولی بدشان نمی آید بچه شان «ولیعهد» باشد!

بعضی ها به خاطر اسلام و انقلاب، زیر بدترین شکنجه ها ایستادند و به سخت ترین تبعیدها رفتند، ولی امروز وقتی پای فدا کردن داشته هایشان می آید، کم می آورند.
بعضی ها همه ی سابقه ی مبارزه و جهادشان را با «آقازاده» شان عوض کردند.

بعضی ها تاریخ ساز بودند، ولی اگر امروز خدا بگوید فرزندت را قربانی کن، دستور می دهند، پروارترین گوسفندها را از استرالیا بیاورند و تقدیم آستان خداوندی کنند؛ بلکه بچه شان چند صباحی بیشتر به تجارت گوشت و پوست و ... بپردازد.

بعضی ها برای اینکه بچه ی خطاکارشان را از تنبیه و بازخواست دور کنند، می فرستندش پیش خواهرش در لندن، تا جمع شان جمع باشد و یکی شان کم!

بعضی ها برای دیدار محرمانه ی فرزندشان که به انقلاب خیانت کرده، اسناد مملکت را به آمریکایی ها فروخته و اکنون در آغوش یک بهایی، در «کاستاریکا» زندگی می کند، از بیت المال هزینه می کنند و به فرانسه می روند.

بعضی ها برای پیامبر(ص) از جانشان گذشتند، زخم شمشیر برداشتند و تا مرز شهادت پیش رفتند، ولی .....
ولی در نهروان گول آقازاده هاشان را خوردند و حاضر نشدند مشتی بر دهان فرزند بدکردارشان بکوبند. برای همین علی (ع) را فدای فرزند سوگلی شان کردند.

بعضی ها امروز چه قدر قشنگ نمایش نامه ی تلخ نهروان را بازی می کنند.
بعضی ها امروز چه قدر دوست دارند بر سر حکومت بصره، با علی قهر کنند.

خدا نکند بعضی ها که زخم تیر و شمشیر سال های اول انقلاب را در بدن دارند، همه ی آنها را با سلامتی و خوشبختی فرزندشان عوض کنند؛ آن هم فرزندی که بر خلاف انقلاب و امام و ولایت گام می زند.

برگرفته از : ماهنامه امتداد




موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 تیر 10 :: 1:18 صبح :: توسط : سید

انتظار چیست؟ انتظار دست قاهر قدرتمند الهی ملکوتی است که باید بیاید و با کمک همین انسان ها سیطره ظلم را از بین ببرد و حق را غالب کند و عدل را در زندگی مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند. انسان ها را بنده ی واقعی خدا بکند. باید برای این کار آماده بود . . . انتظار، رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار، حرکت است. انتظار آمادگی است ..... انتظار فرج یعنی کمر بسته بودن، آماده بودن، خود را از همه جهت برای آن هدفی که امام زمان(عج) برای آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن.

    مقام معظم رهبری - 27/5/1387


موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 تیر 7 :: 1:57 صبح :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 177075