سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

 

چند توصیه کوتاه و کاربردی از آیت الله بهجت (ره ):

 

  • برای دوری از ریا ، لاحول و لا قوه الا بالله را زیاد بگویید.

 

  • برای درمان عصبانیت ، صلوات زیاد بفرستید .

 

  • برای تمرکز فکر ، لا اله الا الله زیاد بگویید .

 

  • برای رفع اختلاف زوجین ، صدقه متعدد به افراد متعدد بدهید.

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 91 دی 18 :: 12:41 صبح :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 177022