سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

تذکر رهبر عزیز انقلاب به وبلاگ نویسان؛

1-

« واقعاً یکى از چیزهایى که ما همه‌مان [باید توجه کنیم] ، به مردم هم باید بگوییم ، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دست‌شان را ، یا قلم‌شان را ، یاوبلاگ‌شان را آزاد نکنند که هر چه به دهن‌شان آمد ، آن را بگویند ؛ اینجور نیست ، چون وسایل مدرن امروز همه مشمول همین حکم است . یعنى خواندن وبلاگ هم مثل خواندن کاغذ است ، کتاب است ، نامه است ، مثل شنیدن حرف است . استماع غیبت شامل همه‌ى اینها می‌شود ؛ یعنى ملاک استماع در اینها وجود دارد مسلماً . »
 
2-
 
« فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه ، یکى از آن چیزهایى است که اسلام مانع از آن است ؛ نباید این اتفاق بیفتد . فضاى هتک حرمت ، هم خلاف شرع است ، هم خلاف اخلاق است ، هم خلاف عقل سیاسى است . انتقاد ، مخالفت ، بیان عقاید با جرأت ، هیچ اشکالى ندارد ؛ اما دور از هتک حرمت‌ها و اهانت‌ها و فحاشى و دشنام و این چیزها . همه هم در این زمینه مسئولند . این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته می‌کند ، و اعصاب آرام جامعه را به هم می‌ریزد ،
که امروز احتیاج به این آرامش هست ، خداى متعال را هم از ما خشمگین می‌کند . »




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 91 شهریور 20 :: 4:29 عصر :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 177352