سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

 

خدا بگم چیکار کنه این سریال "خداحافظ بچه" رو! دیگه نه از حیا خبری هست و نه از روابط سالم . تازه بچه دزدی و ماشین دزدی و خیانت به همسر هم آموزش میده .

چند شب پیش بود که توی بیمارستان شهر ما یه خانومی بچه خودش رو مثل سریال گذاشت توی نمازخونه بیمارستان و فرار کرد . این رو موقعی فهمیدند که دیدند یه بچه تک و تنها توی نمازخونه داره گریه میکنه .

 من نمیدونم چه موقع میخواد صدا و سیما درست بشه . این سریال با اینکه خوبی هم داره اما بدی هاش بیشتره .

قشنگ یه مرد رو نشون میده که خیانت کرده به همسرش و رفته یه همسر دیگه (پنهانی) گرفته .

خیلی قشنگ توی این سریال گفته میشه : حتماً توی خونه، خانوم خونه به خواسته های مرد رسیدگی نمیکنه، واسه همین هم مرد میره یه همسر دیگه اختیار میکنه ...

یکی از روش های جنگ نرم، حیازدایی و از بین بردن حیا است که توی این سریال داره رخ میده . نمیدونم مشکل از فرهنگ ما بچه جنوبی هاست یا فرهنگ تهرانی ها . من خودم شخصاً هر موقع این سریال رو با اعضای خانواده (پدر و مادر) می بینم ، از خجالت آب میشم. درسته که توی جامعه این مشکلات وجود داره اما خیلی از مسائل رو نباید در رسانه ملی گفته بشه، چرا که مخاطبین همه که از یه نوع نیستند . از پیر و جوون گرفته تا مجرد و متاهل و بچه ی پنج ساله و ...

اگه دقت کرده باشید، مردی که توی سریال همسر دوم داره (خسرو خان)، هنوز با همسر دومش محرم نیست . این موضوع رو خود همسر دوم گفت . اما یه بچه ازش داره ! این یعنی چی؟! من که سر در نمیارم!

بگذریم ... اما این راهی که داریم میریم، به ناکجاآباد هم نمیرسه .

نظر شما چیه؟

 




موضوع مطلب : نقد سریال حیا جنگ نرم خیانت همسر

ارسال شده در: چهارشنبه 91 مرداد 25 :: 3:13 عصر :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 177082