سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

شما جنس مرغوب را در کادو می پیچید ، روی تلویزیون پارچه می اندازید ، کتاب قیمتی را جلد می کنید ، طلا و جواهرات را ساده در دسترس قرار نمی دهید . بنابراین ، جلد و حجاب نشانه ی ارزش است .

خداوند برای چشم که ظریف است و خطرات ، آن را تهدید می کند ، حجاب قرار داده . حجاب باعث تمرکز فکر مردان که بخش عمده ی تولید جامعه به دست آنان است می گردد. در کشورهایی که بی حجابی است ، نظام خانواده از هم گسسته و آمار طلاق غوغا می کند .

اسلام به خاطر حفظ حیا ، کرامت و جلال ، جلوگیری از هوسبازی و گسستن نظام خانواده ، حجاب را واجب فرموده است .

باید دانست که حجاب مانع تولید نیست . بزرگترین صادرات ایران بعد از نفت ، قالی و فرش است که تولیدش به دست زنان باحجاب است .

حجاب مانع تحصیل نیست . صدها هزار دانشمند زن در کشور اسلامی ایران شاهد این ادعا است .

حجاب ، آرم جمهوری اسلامی ایران است . دنیا ، انقلاب اسلامی ایران را با حجاب بانوان می شناسد و ابرقدرت ها از این نشانه ی پر ارزش انقلاب ، آنقدر هراس دارند که چند دختر مسلمان را با پوشش اسلامی بر سر کلاس درس تحمل نمی کنند .




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 91 اردیبهشت 20 :: 1:18 عصر :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 177081