سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

محتویات  این نرم افزار به شرح زیر است :


1- رساله اجوبة الاستفتائات (امام خامنه ای)

2- رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)

3- مناسک حج (فتاوی امام خمینی ره و امام خامنه ای)

4- راهنمای فتاوا (برخی از تفاوت های فتاوای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری)

5- اصطلاحات فقهی

6- پرسش های متداول

 

ویژگی های این نرم افزار :

  • سازگار با ویندوز xp و 7
  • دارای فهرست موضوعی برای هر بخش
  • حاوی جدیدترین فتاوای رهبری
  • توضیح اصطلاحات رساله در بخش اصطلاحات فقهی
  • دسترسی سریع به احکام مهمتر در بخش سوالات متداول
  • دارای محیط کاربری زیبا و ساده

                   برای دانلود این نرم افزار ، کلیک نمایید .
     



موضوع مطلب : رهبر استفتائات

ارسال شده در: جمعه 91 اردیبهشت 15 :: 10:15 صبح :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 177069