سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

منوی استارت را سریعتر کنید:

 

در منوی استارت زیر منوها پس از 400 میلی ثانیه ظاهر می شوند که برای کاربران

 حرفه ای  ممکن است چند ثانیه طول بکشد. شما می توانید این زیرمنوها را به سرعت

  برق ظاهر کنید ، آن هم با رفتن به سراغ کلید زیر:

 از منوی start گزینه run را انتخاب کرده و سپس کلمه regedit را وارد کرده و با

 زدن ok وارد ریجستری شوید. حال به دنبال کلید زیر بگردید:

 

 

HKEY_CURRENT_USER\CONTROL PANEL\DESKTO

 

حال در سمت راست فقره ی MENU SHOW DELAY را پیدا کنید. مقدار این متغیر

  طول تاخیر منو را برحسب میلی ثانیه از0 تا999 نشان می دهد که معمولا روی 400 می

  باشد. شما می توانید با دادن مقدار 1 به آن سرعت آن را بسیار بسیار سریع کنید. پس از

 آن دستگاه را restart  کنید تا تغییرات اعمال شود.

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 86 مهر 20 :: 2:11 صبح :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 177027