سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 


سخن من با کسانی است که در روز عاشورا همنوا با یزیدیان سال 60 قمری و یزیدیان زمان ، هلهله سردادند آشوب کردند به روی عزاداران چاقو کشیدند نذورات حسینی مردم را زمین ریختند و اموال عمومی را به آتش کشیده و جسارت را به حدی رساندند که بر علیه " اصل ولایت فقیه " که ارزشمندترین میراث خمینی کبیر (ره) است شعار دادند و از قتل هموطنان خود نیز دریغ نکردند.
آیا می دانید تنها عامل اصلی اینکه امثال شما هنوز نفس می کشید و در روز روشن به هر غلطی متوسل می شوید چیست؟!
اگر نمی دانید و یا دانسته خود را به نادانی می زنید بهتر است باز بدانید اگر ولی فقیه نبود:
شما الان در امثال کهریزک ها نابود شده بودید و دیگری اثری از شما نمانده بود. مگر در کشورهای مورد حمایت شما که هر روز برایش خوش رقصی می کنید با مخالفین خود غیر از این می کنند؟! چرا سرنوشت گروه "دیوید" در آمریکا را که در یک ساختمان چند طبقه به همراه زن و بچه و دارو ندارشان به آتش کشیده شده و زنده زنده کباب شدند را نمی بینید؟!
اگر ولایت نبود ، مگر می شد نیروی انتظامی شاهد باشد شما ماشین و امکاناتش را به آتش بکشید و سربازانش را به خون آغشته کرده و هر غلطی دلتان خواست انجام دهید؟! به راستی نمی دانید چه کسی دستور خویشتن داری به نیروهای امنیتی را داده بود؟! مگر اغتشاشات چند سال پیش فرانسه و برخورد پلیس همان کشور دوست تان با آشوبگرها را فراموش کرده اید ؟! مگر یادتان رفته است پلیس فرانسه چنان بلایی سر معترضان آورد که الان هم بعد از چند سال در همان کشور کسی جرات نمی کند در مقابل خواسته حزب حاکم ولو نامشروع هم باشد اعتراضی بکند. جنازه هایی که بعدا از داخل ترانس های برق و زیر پل ها در فرانسه بیرون می کشیدند را چرا فراموش کرده اید؟!
شما که العربیه رسانه موثق تان شده است چطور کشتار حجاج و زائران خانه خدا توسط صاحبان همان شبکه وهابیون صهیونیستی را به باد فراموشی سپرده اید؟! مگر حجاج  جز اجرای شعاعر الهی چیز دیگری می خواستند؟! و یا در همان عربستان چه کسی جرات دارد بر علیه حکومت سلطنتی که به برکت سرمایه کشورشان پول پارو کرده و همراه همسران متعددشان در ویلاهای کشورهای اروپایی به عیش و نوش می پردازند کوچکترین اعتراضی بکند؟! آیا از وضعیت شیعیان و عاشقان امام حسین (ع) درعربستان مطلع نیستید؟!
اگر ولایت نبود الان وضعیت خود و خانواده تان را در نتیجه آشوبگری هایتان در کدام نکته می دیدید؟! مگر کسانی که بر علیه شان شعار می دهید و عربده می کشید در مقابل رفتار شما سکوت می کردند؟! پس دلیل این همه سکوت و خون دل خوردنشان چیست؟! آیا جز اطاعت از فرمان ولایت مبنی بر خویشتن داری؟
اگر ولایت نبود و مردم مطیع ولایت نبودند مگر می شد موسوی با خیال راحت هر روز بیانیه ای صادر کرده و شما را به آشوب دعوت کند بعد مردم هم ساکت بمانند؟!
مگر ملت اجازه می دادند کروبی بعد از عربده کشی ها و آشوبگری هایش با خیال راحت نفس کشیده و خانه از قیطریه به اختیاریه تغییر دهد؟!
مگر ملت اجازه می دادند خاتمی و خاندان همیشه مدعی ... خواب راحت ببینند؟!
راستی دلیل این همه خویشتن داری و نجابت ملت را جز اطاعت از ولایت می دانید؟!
اگر کسی مردم را آرام نمی کرد و به خویشتنداری دعوت نمی کرد فائزه با کدام جسارت و جرات می توانست هر غلطی دلش خواست انجام دهد ؟! مگر می گذاشتند ویلایی برای این خاندان باقی بماند و ...
پس وجود ولایت فقیه در کشور که خیلی به نفع امثال شما بوده است و الان هم اگر با خیال راحت در کنار خانواده هایتان زندی می کنید را مدیون وجود همین اصل در کشورهستید که بر علیه آن شعار سرداده و پرده دری نمودید.
آیا غیر از این است؟!
به راستی کاش اندک وجدانی در وجودتان بود و این موضوع که عین دو دو تا چهارتا روشن است را می دانستید و آنوقت می فهمیدید دلیل این همه نجابت ، خویشتنداری و مدارای مردم و دستگاه قضا و ملت در مقابل رفتارهای ضد وطنی شما فقط توصیه و دستور ولی فقیه بوده است و بس.
اما بهتر است این را هم بدانید وای از آن روزی که کار را به جایی بکشانید که ولی فقیه بر ملت اذن بدهند آنموقع هست به واقع خواهید دید چگونه با آشوبگران برخورد خواهد شد.

به نقل از وبلاگ روزنامه نگار مستقل

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 88 دی 13 :: 5:1 عصر :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 177037