سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

سلام؛ این اولین مطلبیه که میخوام تو وبلاگم بنویسم، نمیدونم چی بنویسم. فعلا یه بیت شعر می نویسم اما بعدا یه ترفند ویندوز براتون میذارم.

سرسبزترین بهار تقدیم تو باد                               آوای خوش هزار تقدیم تو باد
گویند لحظه ای است روییدن عشق                      آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد
 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 86 مهر 19 :: 2:31 صبح :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 177028