سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای پای آب
 

سلام ... بالاخره همراه اول سخنان رهبر رو برای پیشواز تهیه کرد .

دوستانی که سیمکارت همراه اول دارند، میتونن با ارسال کد های زیر به شماره 8989 ، سخن رهبر رو 

به عنوان پیشواز تماس های دریافتی فعال کنند .

30374  
تولید ملی
 
 
   
 
30373  
پیشرفت
 
 
   
 
30372  
یاردبستانی
 
 
   
 
30371  
خودسازی جوانان
 
 
   
 
30370  
قرن اسلام
 
 
   
 
30369  
احتیاج به چند چیز
 
 
   
 
30368  
اقتدار ملی



موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 91 اردیبهشت 31 :: 3:43 عصر :: توسط : سید

"باید زنان را تشویق کنیم که عبا (چادر) از سر بیفکنند ." این سخن را "مستر همفر" ، جاسوس انگلستان در کشورهای اسلامی و ایران گفته است . "حجاب" کلیدواژه ای است که در اسلام روی آن تاکید فراوان شده است . کشور ما نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، واژه ی "حجاب" را بیش از پیش تبلیغ کرد و آن را نماد جمهوری اسلامی ایران قرار داد.اکنون سی و چند سال است که از پیروزی انقلاب می گذرد. کشور ما در این دوره ی 30 ساله ، فراز و نشیب های فراوانی را تجربه کرده است . به برخی از اهداف خود رسیده و برخی نیز نرسیده و انشاالله در آینده ای نزدیک به آن اهداف نیز خواهد رسید .

یکی از اهداف جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب ، برقراری حجاب اسلامی بود . حجابی که هنوز در جامعه ، اسلامی نشده است .

در این دوره ی 30 ساله ، در مورد حجاب نیز فراز و نشیب های زیادی وجود داشت . در دوره ای بسیار سخت می گرفتند و افراد بدحجاب و یا بی حجاب را با شدیدترین مجازات ها ، محکوم می کردند.

در دوره ای دیگر ، آنقدر در امر حجاب سهل انگاری انجام شد که بی حجابی و یا بهتر بگوییم بدحجابی در جامعه رواج پیدا کرد .

در دوره ای دیگر ، گشت ارشاد آمد . دوره ای ، طرح امنیت اجتماعی ؛ دوره ای طرح امنیت اخلاقی و دوره ای و دوره ای و دوره ای و ....

واقعاً مشکل کجاست ؟ چرا در کشوری که به خاطر اسلام ، انقلاب کرد و به خاطر رسیدن به اهداف اسلام با مشکلات فراوانی مواجه شد ، هنوز در مسئله ی حجاب ، مشکل وجود دارد؟

مشکل از خود حجاب است و یا مشکل از افراد جامعه ؟

شاید آن حجابی که انقلاب اسلامی معرفی کرده است ، آن حجابی نیست که در دوره ی صدر اسلام وجود داشته ؟ به نظر من ، حجاب ، همان حجاب است . تغییری نکرده است ؛ اما این ما هستیم که بر اثر گذر زمان دچار تغییرات در افکار، ذائقه ها و اعتقادات خود شده ایم . به نظر من ، افراد جامعه ی ما ، حجاب را باور ندارند . البته شاید هم مشکل از عدم درک صحیح از حجاب است . در این مورد ، طلبه ها ، حوزه های علمیه و سازمان های اسلامی کم کاری کرده اند و حجاب را به طور صحیح و ملموس ، برای مردم شرح نداده اند .

باز هم نمیدانم مشکل از کجاست ؟ همه می گویند در امر حجاب باید فرهنگ سازی شود و من نمیدانم این چه فرهنگی است که ساخته نمی شود! اما این را میدانم که مشکل بدحجابی با گشت ارشاد حل نمی شود . نه مردم یک جامعه را میتوان با زور و اجبار بی حجاب کرد و نه با زور و اجبار ، باحجاب .

"مستر همفر" ، آن جاسوس انگلستانی فهمید که حجاب مسلمانان چه ضرری برای سیاست های انگلستان دارد، اما ما نفهمیده ایم که داشتن حجاب برای ما چه سودهایی دارد .




موضوع مطلب : حجاب بی حجابی زن مسلمان اسلام مستر همفر

ارسال شده در: یکشنبه 91 اردیبهشت 24 :: 1:37 صبح :: توسط : سید

شما جنس مرغوب را در کادو می پیچید ، روی تلویزیون پارچه می اندازید ، کتاب قیمتی را جلد می کنید ، طلا و جواهرات را ساده در دسترس قرار نمی دهید . بنابراین ، جلد و حجاب نشانه ی ارزش است .

خداوند برای چشم که ظریف است و خطرات ، آن را تهدید می کند ، حجاب قرار داده . حجاب باعث تمرکز فکر مردان که بخش عمده ی تولید جامعه به دست آنان است می گردد. در کشورهایی که بی حجابی است ، نظام خانواده از هم گسسته و آمار طلاق غوغا می کند .

اسلام به خاطر حفظ حیا ، کرامت و جلال ، جلوگیری از هوسبازی و گسستن نظام خانواده ، حجاب را واجب فرموده است .

باید دانست که حجاب مانع تولید نیست . بزرگترین صادرات ایران بعد از نفت ، قالی و فرش است که تولیدش به دست زنان باحجاب است .

حجاب مانع تحصیل نیست . صدها هزار دانشمند زن در کشور اسلامی ایران شاهد این ادعا است .

حجاب ، آرم جمهوری اسلامی ایران است . دنیا ، انقلاب اسلامی ایران را با حجاب بانوان می شناسد و ابرقدرت ها از این نشانه ی پر ارزش انقلاب ، آنقدر هراس دارند که چند دختر مسلمان را با پوشش اسلامی بر سر کلاس درس تحمل نمی کنند .




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 91 اردیبهشت 20 :: 1:18 عصر :: توسط : سید

محتویات  این نرم افزار به شرح زیر است :


1- رساله اجوبة الاستفتائات (امام خامنه ای)

2- رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)

3- مناسک حج (فتاوی امام خمینی ره و امام خامنه ای)

4- راهنمای فتاوا (برخی از تفاوت های فتاوای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری)

5- اصطلاحات فقهی

6- پرسش های متداول

 

ویژگی های این نرم افزار :

  • سازگار با ویندوز xp و 7
  • دارای فهرست موضوعی برای هر بخش
  • حاوی جدیدترین فتاوای رهبری
  • توضیح اصطلاحات رساله در بخش اصطلاحات فقهی
  • دسترسی سریع به احکام مهمتر در بخش سوالات متداول
  • دارای محیط کاربری زیبا و ساده

                   برای دانلود این نرم افزار ، کلیک نمایید .
     



موضوع مطلب : رهبر استفتائات

ارسال شده در: جمعه 91 اردیبهشت 15 :: 10:15 صبح :: توسط : سید

 
درباره وبلاگ
سلام ... مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/ دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
لوگو
سلام ...
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما/

دانشجوی مهندسی شیمی صنایع گاز هستم. زمانی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم سال سوم دبیرستان بودم. کم و بیش از سیاست هم میدونم . امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگ سپری کنید. در ضمن، من رو از نظرات و انتقادهای خودتون محروم نسازید. یاعلی.
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 177050